Lipstick Jungle

En hel dag har passerat. Jag och syster Johanna har sett 7 avsnitt av Lipstick Jungle.. har man mycke o göra eller? =)
Vi har dock tagit korta pauser för exempelvis middag, promenad till Ica och telefonsamtal.

Jacke ringde idag. Det gjorde mig lycklig, skönt att höra hans röst. Men nu på efterhand känns det mest bara tungt. Ni anar inte hur mycket man går omkring hela dagarna och biter ihop. Försöker vara stark, hel och hållen. Och jag tycker jag gör det bra. Men jag har också stunder då allt bara känns skit.
Jag känner mig meningslös. Han är ju en del av mig, av mitt liv. Och att inte ha den delen till hands är väldigt påfrestande. Detta ständiga ihopbitande.
Men som allt annat som är jobbigt så passerar även detta. Imorgon är jag förmodligen glad som en lärka igen.. eller åtminstonde på bättre humör än just nu.

Nej ni, nu vet jag inte riktigt vad ja ska hitta på.

Men ha en bra söndag kväll!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0