lägenhetsköp

Irene Huss va bra som vanligt.

Nu efter filmen har jag suttit o kollat på lite lägenheter men det är bara frustrerande att göra det eftersom vi ändå inte kan köpa nån nu då Jacke är borta.. inte direkt så ja kan gå o köpa en lägenhet själv?? Eller ja, då skulle han ju bli sjukt överraskad när han kommer hem iaf :) Dock inte på ett bra sätt tror ja..
Nää, egentligen borde ja sluta kolla, man blir ju sugen på nån enstaka och dom lär ju inte finnas kvar sen ändå.

Nu ska jag antagligen ta o lägga mig i sängen o sova... men samtidigt så är ja inte ett dugg trött eftersom ja slumrade till förut. Får väl lägga mig o läsa som vanligt. Ska nog ta en kopp te först o sen krypa i säng.

Imorgon är en ny dag och jag hoppas jag kan skärpa mig o få nåt gjort, det här börjar bli patetiskt, sitta instängd här hela dagarna.. :)

Gonatt!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0