here it comes

Som jag skrev igår/inatt. Idag är allt bra, allt är lugnt igen och nu fattar jag inte ens varför det gjorde så ont, varför tårarna spruta. Jag är väl överkänslig helt enkelt.


Kan ju iaf ta o passa på o berätta om vad jag gjort de senaste dagarna. Det har varit lite luddiga inlägg hittills. Så mycket känslor som kommit i vägen, med emilies barn och min saknad. =)

Iaf så var vi på bio i måndas, vet inte om ja berättat de.. men det var vi; Jag, pappa, Britta och Wille var och såg Wallander - Hämnden. Bra film. Rolig film faktiskt.. Jag skrattade en hel del.. samtidigt som man va förbannad emellan åt också. Så mycket känslor i samma film brukar vara ett gott betyg från mitt håll =)

Carolin var här igår kväll och förgyllde tillvaron :) Vi åt tacos med pappa och Britta.
Sen satt vi och drack kaffe, surra och kollade på kort..skrattade en hel del och som vanligt pratade gamla minnen och gamla bekanta. Tror både jag och Carolin behövde lite sällskap nu, lite surr om nåt annat än det som är. Och det som är också. Jag längtar till 27 feb då hon o jag ska till Utanede en helg o vara hundvakt. Det borde bli en bfra helg :)

Men nu först så ska vi ta itu med denna helg och som ni vet kommer Elina hit :) Det blir fint de :)
                                          




  


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0