Guitar Hero

Goddag-Godmorgon eller vad man nu kan tänkas skriva!

Inatt har jag haft underliga drömmar igen.. och först tänkte jag när ja vakna att detta bara var drömmar från ingenstans, dom kan inte ha haft någon betydelse. Men faktum är att jag tror faktiskt det fanns en betydelse med dom. En riktig tankeställare, på ett bra sätt. :) Ni skulle säkert vilja att ja berätta men de gör jag inte! :P

Jag undrar ja vad denna dag ska bjuda på.. Det har snöat massor. Får nog skotta idag också trots att vi skottade inatt.
Fundera om ja ska dra o träna sen kanske. Wille har träningar vid 15 så jag skulle kunna dra o träna då jag å.

Har föresten inte berättat för er alla att pappa och Britta lämnar mig o Wille ensamma i en hle månad. I April ska dom till södra Spanien och vistas där en månad.. golf o semester. Hur underbart är inte det ?? Synd man går i skolan, annars hade man kunnat åka ner en vecka och bo med dom.
Hur som helst har jag och Wille bestämt oss för att låna hit Mattias Guitar Hero World Tour spel och lira varje ledig stund! :) Blir kul de.

NU blire frukost.

Jag saknar dig hjärtat, det är så jävulskt tråkigt att sova utan dig - det händer absolut ingenting i sängen. Det är alltid så spännande när du är hemma och man undrar om man ens ska överleva natten eller om du ska sparka luften ur en ;P


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hehe sover han tvärs över hela sängen? :P

2009-01-25 @ 11:53:27
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0