En god natts sömn.

En god natts sömn och jag har lyckats vända tillbaka dygnet - GRATTIS till mig :)

Vaknade redan vid 7 men hade ställt klockan på 8 så ja tänkte ja skulle försöka sova till dess.. grejen va den att jag nästan inte kunde somna om, slumrade bara lite till strax innan 8 o då orkade jag inte ligga mer, kände mig för rastlös.

Igår kväll blev de en film me pappa o Britta, en av Irene Huss filmerna, riktigt bra så vi ska se en till ikväll, blir nog en varje kväll resten av veckan :) Det visas en varje kväll på tvn..
Hann faktiskt med att läsa lite, lägga upp en plan för hur jag ska fixa en av kurserna jag håller på med nu. Sökte lite info om de arbeten jag ska skriva och sådär. Så nu måste jag bara fortsätta läsa så är jag redo att skrva sen. Tror det blir bra.
Idag fyller Petra år - GRATTIS!
Jag saknar mina flickor i Finland, i söndags satt jag länge o tittade på bilden på oss som jag har på min garderob bredvid sängen.. Och det var inte utan att jag verkligen verkligen fick dryft efter dom!
Och Petra.. vi som lovade att vi inte skulle tappa kontakten, vi har verkligen tappat kontakten. Så tråkigt.
Så mycket som ändrats på ett år.
Men ändå, stort grattis till dig min vän!



Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0