Dreaming..

Vissa saker undrar man verkligen varför man drömmer, finns det nån mening med det? Jag brukar tänka att det är så att det man inte bearbetar dagtid, bearbetas på natten. Men jag är inte så säker. För nu har jag drömt om en och samma person, och det är samma tema, i tre nätter. Vet inte om det är tre nätter i sträck men jag minns det hemskt väl iaf vad jag drömt. Och jag förstår inte? Detta är en människa som jag inte träffat på mer än ett år..2007..december 2007 träffade jag denna person senast. Och det finns inget att bearbeta så why??
Aja, orkar inte bekymra mig så mycket.. blir bara så brydd..

Idag hade jag ställt klockan på 6 eller ja.. klockorna.. Dom ringde fyra gånger mellan 6 och 7..klev jag upp?? Neeej, det gjorde jag inte, jag somnade om och fortsatte drömma. Så vid halv 9 tog jag mig upp. Less. Hade tänkt hinna med att både tvätta och träna innan skolan idag men nu hann jag bara med tvättningen. Får se om man kanske tränar ikväll istället.

Igår va vi ute på Riiby till 21:30 ungefär. Jag börjar bli lite halvbra på Guitar Hero nu faktiskt ;P Trodde ja aldrig :)

Just ja, det ska ja berätta också.. Mamma ringde igår o undra om ja kunde va hundvakt en helg och det ska väl inte vara några problem! Hoppas jag får tag på Carolin bara så kanske hon vill spendera den helgen med mig i Utanede.. Skulle va nice :) Ta promenader med hundarna o sådär.

Nu ska jag hänga tvätt o göra mig iordning, om en timme åker jag på skolan.

Igår när jag kom hem kände jag dom för första gången på länge. Dom starka saknadskänslorna. Det gjorde ont i magen och hjärtat, det högg till som att nån slagit mig hårt.
Oftast när det blir såhär, när jag kommer på hur långt borta du är brukar jag tillåta mig själv grina och bryta ihop. Men igår tryckte jag undan det. Orkar inte vara ledsen och förtvivlad. Orkar inte må dåligt. Orkar inte tänka på hur situationen egenltigen ser ut. Men jacke, Jag saknar dig.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Eli

Hej på dig! Jag undrar om du kan hjälpa mig om hur du får in en profilbild och information om dig själv som du har. Tack på förhand ! :)

2009-01-21 @ 14:11:21
URL: http://elyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0