Day, Good day.

Jamen hallåja!

Vet ju egentligen inte om jag har särskilt mycket att förtälja.
Jag hade svårt att somna igår, men lyckades faktiskt. Bara det att jag blir så jävulskt upprörd över den där boken jag läser nu så jag får sömnsvårigheter. Jag klarar inte av att läsa såna här böcker, denna orättvisa...den får mig att vilja gå ut o begrava mig i snön. Denna värld och orättvisan..gör mig deprimerad. Varför leva och vara delaktig i allt skit? Nej som sagt, denna bok gör mig upprörd men jag måste läsa ut den innan Jacke kommer hem, det har jag lovat. Det är boken Flyga Drake jag skriver om..så ni vet.. det sjuka med den är att den är så jävulskt tråkig.. det händer inte ett skit, jag är så less när jag läser och läser endast för Jackes skull. Men mitt i allt det tråkiga kan det hända något riktigt jävligt så man blir illamående. Sjuk bok. Mycket sjuk.

Vaknade iaf 6:45 imorse, alldeles av mig själv. Sängen var för varm och jag kunde omöjligt somna om. Så jag klev upp helt enkelt. Kändes konstigt.. har varit så trött senaste tiden och inte tagit mig upp alls.. och nu helt plötsligt..så vaknar jag självmant! Fantastiskt :)

Nej nu, nu måste jag skynda mig o göra mig iordning. Ska snart till skolan för 1 lektion..1 lektion.. ja ni hör ju själv.

Ha en bra dag! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0