Bra jobbat

Var så sjukt trött idag, trodee inte jag skulle ta mig upp.. Men vid 9 lyckades jag faktiskt ta mig upp ur sängen.

Hade sån sjuk ångest över skolan idag så jag satte mig vid 10 o pluggade så nu har jag faktiskt fått 1 av 2 uppgifter avklarade. Tog 2 timmar, längre tid än jag trodde.. men det är skönt att ha det gjort iaf! Och jag tror faktiskt att jag lärde mig en del av det också.. =)

Idag blir det antagligen Riiby igen, jag bad Viktoria om att få rida igen så eventuellt skulle jag få de...men det får vi se. Annars blire väl en massa Guitar Hero. Jag o Wille har kommit rätt långt på vår turné nu.. Synd att Johanna inte är med, var skönt då vi va tre i vårt band. Men det går bra med bara mig o Wille också, han på trummar o jag på gittar. We rock ;P HAHA.

Nej ni, nu ska jag nog ta o dricka en kopp kaffe o ta en dusch sen äre kanske dags att åka.

Ha en bra dag hörrni :)


♥♥ Jag saknar dig älskling. Väldigt väldigt mycket.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0