bättre

Hela vägen till skolan lyssnade jag på 107,4 Rock klassiker och det gjorde mig faktiskt lite piggare. Hög volym och då stängde jag ute omvärlden, mycket skönt.

I helgen måste jag plugga och träna och skärpa till mig. Måste byta sängkläder och städa. Upptackte imorse hur dammigt o äckligt det är hemma nu. Hualigen va man kan bli slö ibland, inte alls likt mig att låta det bli smutsigt hemma. Jag som alltid tyckt om att städa, ibland lite till överdrift dessutom.

Denna dag blir jätte lång och nu måste jag kila iväg på lektion. Är nog inte hemma förrän efter 17..hur ska jag hålla mig vaken idag? Brukar aldrig lyckas och inatt då jag sovit så lite och så dåligt kan jag aldrig tro att jag kommer hålla mig vaken hela dan.

Dessutom har denna morgon gått åt till att tänka på Niklas.. Snart ett år sen han försvann från oss. Så underligt, så tragiskt. Tiden går så fort.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Hey, du har fått en utmärkelse på min blogg :)

2009-01-23 @ 17:12:27
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0