alla andra..

De flesta andra skriver om vad som hänt under 2008 och vad man har för förväntningar om 2009. Visst skulle jag också kunna göra de men de orkar ja inte. Kan endast sammanfatta att 2008 var bra, jag flyttade hem till Sverige, träffade Jacke, började plugga, reste till Paris och Bulgarien och jag förlovade mig på årets sista dag. 2009 blir minst lika bra hoppas jag.
Kan också sammanfatta nyårsafton med att säga att de va okej. God mat o gott sällskap. Dock för mycet alkohol för min smak, jag missade i princip tolvslaget eftersom jag var full och surrade o va EJ uppmärksam på vad som hände runtomkring. Så detta va första och sista gången ja va packad på nyår. Alkoholen tog glansen och sprang iväg. 

Men skit i de nu - IDAG är ingen vanlig dag! Det är ju Jackes födelsedag! Grattis min käraste älskling! :)
Så idag ska jag vara med honom och göra exakt de som han vill! Ikväll blire bowling o käk på Olearys med massa kompisar till Jacke. Great :)
GRATTIS ÄLSKLINGEN MIN!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0