stress stress stress

Tänk vilken stress jag känner inombords.. Varför?
Jamen, det måste vara allt skoljobb.. jag har 3 uppgifter som ska vara inne på fredag.. jag har ett muntligt förhör på en tidigare kurs som är på tisdag. Jag känner mig stressad helt enkelt.
Denna dag var planerad. Hälsa på Robin, Frida och deras lilla Oscar sen hem - jag plugga och Jacke fixa med spottarna som ska upp. Jag upptäcker när vi kommer hem till Jacke att jag glömt min Omvårdnads bok och kan därmed inte direkt göra några uppgifter.
Därför har jag istället suttit och pluggat inför det muntliga förhöret jag har på tisdag. Ska fortsätta med de ett tag till.
Jacke o pappa hans grejar dom. Kommer nog ta ett tag. Bra för mitt pluggande faktiskt.

Imorgon är det tidig väckning som gäller så borde komma i säng i tid ikväll...... Skola imorgon och sen plugg. Jacke har sin intervju imorgon för Sundsvalls Nyheter. Imorgon kväll ska vi till Mli och Johan. Det är fasen fullt upp den här veckan. Uscha.

Nina fyller år idag. Det har varit minst sagt struligt senaste tiden. Hon har varit sur på mig och jag på henne. Men vi har inte pratat med varann egentligen. Bara löjl och strul.. känns som vi är 14 helt plötsligt..
Hur som helst.. Hon bjöd dit mig o Jacke ikväll, till Kovland. Vi sa att vi ska föröska hinna dit så fort Jacke blir klar med spottarna och jag fått lite plugg gjort. Vi får se om vi hinner. Inge bra om de blir för sent.. eftersom jag ska upp tidigt imorron. Vore synd o missa na också...eftersom hon flyttar snart. Hela situationen känns stressande och jobbig. Varför är det så svårt att bara vara vänner utan krav?

Nej, jag måste fortsätta plugga, inte bra detta med bloggen, tar för mycket tid.

Ha en bra kväll 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0