Söndag

Det blev en dunderfylla i fredas vilket var hemskt onödigt.. och inget som jag vill prata om heller..

Idag är det sista dagen..nu sista kvällen med Jacke. Sen börjar den långa tiden som jag gruvat mig så längre för.. 2,5 månad ifrån varandra.. USCH OCH FY! Jag kommer vara orolig..särskilt efter den här svängen då han varit hemma, då man sett att han varit trött...man har sett att det har tagit lite på honom. Inte mycket men lite..det syns..på insidan.

10 dagar.. har känts som 3..tiden har gått så fort och nu känns allt bara jobbigt faktiskt. Jag kommer sakna han.
Och jag har saknat han så mycket dom här veckorna...tur det blir vår under den här perioden så man kan känna sig lite gladare av ljuset och värmen. Vinter och ensamhet suger.

Nej nu ska jag återgå till han som precis packat klart.

Jag älskar honom mer än ni kan ana. Och jag hoppas verkligen innerligt vi ska kunna vara ense och leva tillsammans hela livet.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Älskar dig, du kommer klara det. Finns här, <3

2009-02-23 @ 10:42:52
Postat av: Johanna

Det var jag som skrev :P

2009-02-23 @ 10:43:39
URL: http://linajohannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0