överväldigande

Försökte skriva igår men de måste varit nå fel på blogg.se..
Idag verkar de funka iaf! :)

Jaa, vad ska jag skriva? Det är underbart att ha han hemma... men de första dygnet var lite konsigt..jag var konstig, lite deppig och hade översvallande känslor. Det blir väl så..man har gått och hållt på saker så länge nu, saker som man velat ha ur sitt system, saker som är mindre roliga. Nu har jag fått en del ur mig tror jag, för jag känner mig pigg och glad idag. :)
Jäkligt tungt dock att lämna den varma kroppen som ligger kvar i sängen och andas tungt. Skulle va hur skönt som helst att krypa ner under täcket igen och sova tills man vaknar. Men nej, det går ju inte - jag ska på skolan! Tänkte dock försöka korta ner den här dagen men Jacke har fått mig att lova att stanna kvar där hela dagen. Han vill nog inte vara en orsak till skolk. :)

Nu ska jag kila. Ha en bra dag hörrni! :)




Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0