jag är så trött

god morgon!
Jag är trött! tycker inte om dessa fredagar med tidig väckning och sen skola hela långa dan.. men men.. jag har iaf tagit mig upp.

Igår var vi o hälsa på världens sötaste unge Stella och den här gången vågade jag hålla i henne! =) Myspysigt! :) Hon är fantastisk!

I helgen, ikväll rättare sagt blire nog utgång.. Ska höra av mig till Johanna på förmiddagen nu o berätta hur landet ligger även om allt är lite oklart..som vanligt..eftersom Jacke har ett finger med i spelet..då blire aldrig nåt planerat. :) Tare som de kommer bara!

Och som vanligt är schemat fullt. Det är inte direkt så vi fått stressa ihjäl oss dom senaste dagarna.. men ända sen i söndas då vi satte oss och försökte planera hur vi skulle hinna med allt i veckan så har det varit någonting hela tiden tycker jag. Några impulsiva händelser har inte fått plats.

Ska bli skönt med helg, för i helgen har vi inte så mycket planerat och skänt är väl de.. för snart åker han igen... =/

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0