I know..

Jaja, jag vet, har inte skrivit nåt på hela dagen och det har faktiskt känts lite konstigt nu när jag brukar skriva varje dag.

Denna dag har varit rätt bra. Jag tog på mig mina nyinköpta skor och 2 plagg som Nina skänkt mig :) Sen kände jag mig vacker och åkte ner på stan för att inhandla lite nödvändiga och mindre nödvändiga saker. Hittade ett par jeans för 99 kr på Ginatricot, samt en kofta för 49 kr och en basker för 19 kr. Kändes fantastiskt bra :)
En fika med Anja, var längesen.. Konstigt hur man har så mycket fritid men ändå aldrig ses. Kul iaf o surra med henne, vi fick oss en del skratt!

Britta hämta mig på stan o jag följde med henne o handla. Sen skulle en del av damkomittén (golf) som Britta är med i komma hit och äta o ha möte. Så jag satt med lite, bara slölyssnade..kokade kaffe o diskade..
Nu har vi precis sett National Treasure 2 hela familjen. Jag har ju sett den en gång förut på min första dejt med Jacke för snart ett år sen! Men jag kunde gott och väl se den igen. Tycker Nicholas Cage är grym!

Nej hörrni, nu ska jag gå o lägga mig o läsa och sedan blir det sömn!

Hoppas ni alla haft en bra dag! ?

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0