beloved people!

Godmorgon godmorgon!

Natten har varit rent av jävlig! Men jag är glad ändå..
Tog flera timmar innan ja somna igår, jag lästa o läste och sen vred o vände jag på mig i vad som kändes som en evighet. Jag grinade en stund o sen blev jag irriterad. Allt övergick till att min mörkrädsla knackade på dörren. Så då låg jag där, med hjärtat bultande, intalade mig själv att det inte fanns nåt att vara rädd för.. men när skräcken väl kommit så är den svår att bli av med. Tänkte gå upp till pappa och britta eller nåt bara för att jag inte ville vara själv.
Men det kändes helt enkelt inte okej att gå till pappa mitt i natten i 23 års ålder.
Jag lyckades hur som helst somna! :) Har drömt konstiga drömmar inatt igen, minns inte riktigt vad dom handlat om, men konstigt har det känts.

Idag är det skola. Och jag börjar känna en svag panik känsla. Det är sjukt mycket att läsa och kunna till på fredag då vi ska ha "the secret test". Varför har jag inte tagit itu med det för längesen???  Slö.

Nu ska jag kila! Men jag önskar er alla en bra dag! Hejdå!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0