Vaccination

Jag har ju vaccinerat mig nu och mitt argument har hela tiden varit att jag inte vill smitta andra om jag själv skulle bära på viruset. För mig har det känts på nåt vis självklart.
Men varför vill man INTE vaccinera sig? Är det för att dom inte verkar veta hur farligt vaccinet är eller vad beror det på?
Egentligen fattar jag inte att jag tar upp det här ämnet för visst börjar man bli trött på det..?
Vill bara höra vad folk tycker och tänker och argumenterar för angående vaccinet mot svininfluensan..

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: elin

Jag har tagit den, men många tvekar därför att man kan bli sjuk av den och sen kommer det en värre influensa sen som man tydligen inte kan ta om man tagit denna. Dessutom sägs det att forskarna själva inte tagit detta vaccin

2009-12-14 @ 14:25:39
URL: http://wenameit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0