Godmorgon!

Det är sjukt att vara vaken nu.. att vakna vid 6 då Jacke ska upp och inte kunna somna om! Dessutom hade jag ju svårt att somna igår så somnade inte förrän 12.
Igår testade jag de där Zumba, ni vet de där som går på tv-shop hela tiden!? Och jag kan lova er att det var svettigt och jobbigt som fasen men mest av allt KUL! Det gav en så good feeling med alla bongo trummor, den afrikanska rytmen.. det var skööönt! :)

Har glömt att berätta att vi va o vaccinera oss i förrgår och jag kan berätta att jag inte fått några biverkningar alls. Har ju ont i armen men det får man räkna med när man vaccinerar sig, det är så det ska vara. Själva vaccinationen gick så fort så jag hann knappt blinka. Skönt att ha det gjort! :)

Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med under dagens gång.. Men nånting kan man säkert hitta på! :)

Ha en bra fredag!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Så Fin!

2009-12-22 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0