Fy sjutton!

Jag är så trött! Men jag vill verkligen inte lägga mig igen, jag har fått tillräckligt med sömn.. nästan 8 timmar, det måste vara nog mycket!

Idag är det äntligen fredag! Jag tycker helt enkelt att fredagen är bästa dagen på veckan! Man får slänga sig i soffan på kvällen och inte göra nånting, gå o lägga sig med vetskapen om att man inte MÅSTE upp till nånting på lördagen. No stress.

I helgen ska vi ut till kaoset i Birsta och julhandla lite sa Jacke.. antar att han har kommit på att man bör handla julklappar snart! ;P Jag har 2 julklappar kvar att fixa, kanske fixar dom i helgen då!
Men sen har jag ett problem... Jacke fyller år den 2:a januari och jag vet inte alls vad jag ska köpa till han. Några förslag?
På söndag ska vi ha nå typ "Lilla Jul" hos pappa.. Johanna firar ju i Gävle och sen åker hon bort över nyår så de dröjer ju innan man ser henne. Så vi ska äta lite mat på söndag, umgås, kanske byta lite klappar o så.. Blir nice de! :)

Nu ska jag försöka aktivera mig med något.. vet dock inte vad. Måste göra något för att hålla mig vaken. Har ju städat mest hela veckan så de känns lite tjatigt. :)

Ha en bra dag och helg iaf! :) 

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag?

Ha en underbar Lördag!

/ Madicken - Hon som tog sig upp från självskadningen.

http://conler.blogg.se

2009-12-19 @ 18:42:17
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0