Tömma datorn

Godmorgon kära läsare! :)

Natten har varit jätte skön och jag är utvilad.. - Rent av laddad för en dag i skolböckernas värld! Inte bara det, Laddad för att göra klart uppgifterna, laddad för att komma tillbaka till skolan på torsdag och känna ett totalt lugn med allt! :)

Morgonen har startat bra förutom att min dator var så jävulskt trött nu att jag funderade på o kasta ut den. Nu ska jag ta itu med de här och lägga alla bilder och viktiga prylar på en extern hårddisk, tänk om datorn kraschar, alla bilder och allt skolmaterial försvinner. Inte kul! Så nu är det skärpning som gäller för min del kan jag lova!

By the way så ringde min kära mor ett flertal gånger igår.. hon hade funderat över vad dom hade hemma som vi kunde ha användning för i renoveringen :) Det va både kakel och golv! Om vi kommer ha användning för det vet jag inte, men tack kära mor! :D


Mamma och Lars.

Nu ska jag vänta på att Cizzi ska höra av sig. Ska ta o ställa ordning lite där vi ska sitta också så jag har det gjort.

Hej svejs!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0