Stockholm m.m

     

Det blev inte så jätte mycket bilder i Stockholm men här är några utvalda. Vi hade faktiskt så pass kul att man glömde bort att änvända kameran!

Första dagen i Sthlm spenderade jag, Elina och Jacke på stan.. men vi va så trötta och möra att det blev en kort sväng, vi satte oss ganska fort och drack kaffe och öl. Trevligt vare! Mycket kortspel blev de sen eftersom vi är såna korthajar :) Så kvällen spenderades hemma hos Tobbe och Elina med kortleken och vin.

På torsdagen hade vi en plan som vi också fullföljde. Vi åkte till Skärholmen och shoppade loss, jag hittade jens och några tröjor/linnen, Jacke likaså.. Elina köpte ett usb minne som knappt behövdes sen! ;P
Efter shoppingen bestämde vi oss för att knalla till minigolfbanan och utklassa varandra! Förutom några jävulskt störande ungar som va där så gick allt prima! Det va sjukt längesen nån av oss spela så då blev det ännu roligare!
Torsdag eftermiddag och kväll blev sjukt bra.. vi satte oss och drack lite vin och cider o grejer, spelade kort och bara njöt av ledigheten! :) Sen på kvällen efter att ovädret dragit förbi så åkte vi in till Grönan. Vi hade sjukt kul! På 2½ timme hann vi med att åka 11 åk, äta middag och dricka en öl. Och vi skrattade så jag o Elina konstaterade att rösten borde vara förstörd för alltid. Sjukt kul kväll, sprang som barnen i Lustiga huset och mellan alla karuseller! :) Längesen Grönan va så kul tror jag trots dess tråkiga karuseller!

På fredagen gjorde vi i princip ingenting eftersom jag och Jacke skulle åka vidare mot Dalarna. Men lite Guitar Hero och kortspel hann vi iaf med! :D

Ja sammanfattningsvis så var både jag och Jacke jäkligt nöjda med tiden i stockholm, vi gjorde inte så mycket men hade de jäkligt bra ändå. Och det var kul att hälsa på Elina, se vart dom bor, det lär nog hända fler gånger! :)

     

Efter en natt i Dalarna begav vi oss hemåt till Sundsvall för att på lördag kväll infinna oss på Mli's födelsedagsfest. Resan gick ju rätt smidigt förutom att bilen krånglade och vi blev stående efter E4:an i  över 2 timmar i väntan på bogsering hem av John. :)
Kvällen hos Mli blev kanon, grillning och massa party! Tråkigt vare att alla drog in till krogen men det är sånt som händer, vi var ju några tappra kvar ett tag iaf! Jacke var dock övertrött och jag va rätt slut jag också efter resan så vi åkte hem vid halv 1. Tack iaf Mli för att du hade fixat så fint, de va riktigt kul! :)

Nu ska jag återgå till vardagen och hänga lite tvätt. Blev ett ganska långt inlägg men de får man ju räkna med då man inte suttit vid datorn på en evighet!
Hejsvejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0