Solsken

Har ju faktiskt legat ute i solen och svettats i 2 timmar idag - inte dåligt Mysan!
Nu ska jag göra mig klar tills Jacksson kommer hem för då blire att åka till gymmet. Jag måste verkligen röra på fläsket lite - är ju en liten tjockis nuju! ;P

Har legat och drömt mig iväg idag. Som ni alla vet så gillar jag icke denna stad så mycket, inte ens Sverige ibland får jag för mig.. så då måste man drömma sig bort för en stunds lycka! :)
Nu kommer nog Jacksson när som helst så måste svida om!

Hoppas ni alla haft en bra dag!


Johnossi - 18 carat gold

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Emma

johnossi<3

2009-08-04 @ 15:14:34
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0