Nytt liv

Hur ofta säger man inte att man ska starta ett nytt liv!? :)
Men för att vara lite roligt så tror jag att jag redan startat ett nytt liv. Inget mera uteliv, inge krogen på länge, har köpt träningskort som SKA nyttjas! Jobbar mycket, ser fram emot skolan som börjar snart! Allt verkar luta mot att jag tagit en ny vändning i mig själv och mitt liv. :)

Idag tog jag mig upp vid 7:30, lite senare än tänkt men ändå i bra tid! Nu ska jag packa ihop mig och sen drar jag till gymmet me Johanna, idag ska det bli ett rent konditionspass och jag vet redan nu att svetten kommer spruta! I LOVE IT! :)

Jobbar ikväll 16 - 21.. lite synd eftersom de va en visning ikväll som jag verkligen vill gå på, men man kan ju inte alltid få som man vill.. Jacksson får gå själv!

Ha en bra dag! Ciao!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: therese

hahah jag börjar på nytt liv varje måndag.... sämst

2009-08-07 @ 09:02:19
URL: http://teherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0