Förkyld

Goddagens!

Gårdagen var slö, nå så grymt slö! Jag är glad att jag fick följa med på kräftskivan i fredas eftersom annars hade jag legat o dött i soffan..trodde ju att Jacke va på firmafest men så va ju inte fallet. Tur att det fanns en plats över på festen också annars kanske jag hade fått vänt och gått hem igen? :) Så tack pappa och Britta för att ni drog med mig då jag satt i köket och va uttråkad! :) Mindre tack dock för att jag va så jävulskt trött igår.. dels vare förkylningen, dels vare för att man va vaken till 02.00, och dels kan de ha berott på alkoholen. 
 
Jacke agerade chaufför igår åt pappa och Britta när dom skulle på 50-års fest.. mellan körningarna så låg vi i soffan och glodde på film. Det var faktiskt längesen jag hade en så skön kväll, film och mys i soffan en lördag kväll! Händer inte ofta!
Idag ska vi iväg till Bydalen, bosätta oss där nån dag..eftersom vi varit på Alvägen några dagar nu.

Nu ska jag se om jag kan väcka upp någon i huset så vi kan äta nån frukost! :)
Ha en bra söndag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0