Active

Vilken aktivitet det blev på eftermiddagen och kvällen!
Pappa kom hem, berättade att huset ska fotograferas på torsdag eftersom dom nu ska sälja det. Så vi satte igång o städa, pappa övervåningen och jag började lite smått på nedervåningen och i tvättstugan. Efter att ha frågat pappa ett flertal gånger om vad jag ska göra med vissa grejer i tvättstugan så ryckte han också in och städade tvättstugan. I cirka två timmar har vi hållt på med tvättstugan, städat från golv till tak och rensat massa skit som vi hittade! Men nu glänser den som aldrig förr :)

Har också gått igenom mina garderober lite smått och lyckats kasta lite plagg och 2 par skor. Känns som en bra dag för rensning. Nu har man ju energi när man vet att man måste göra sig av med lite skräp inför den kommande flytten!
Känns sjukt bra att ha en lägenhet, och inflyttning bör ske i mitten av september.
Men innan vi kan göra oss riktigt hemmastadda så måste vi renovera, och det är inte nån liten renovering som väntar.. Men jag tror det kommer bli bra också! :) Skoj skoj!

Nu ska jag se om jag hittar nå mer roligt att gå igenom, är på riktigt rensa humör!

See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0