Your gonna say yeah!

Denna låt harf fastnat på mitt huvud nu när jag suttit o lirat Guitar Hero en evighet ikväll.. finns ju inte mycke annat att göra. Bara de att man börjar ju bli lite bra på de här nu så de nästan e tråkigt, ingen utmaning. Har försökt träna in mig på svårighetsgraden Hard ikväll. Gick väl sådär.. trodde dock de skulle va svårare än de va. Övning ger färdighet, Right!? :)

Det gick kanon på skolan, redosvisningen va lugn o lättsam. Fick VG på mitt fördjupningsarbete o det är jag nöjd med! Efter skolan drog ja o handla, hade sällskap av Elina i luren hela vägen genom affärn och hem.. :) Skönt de, för ja hatar att åka buss ibland o bara sitta o glo! Fast ibland äre skönt också att få lite fri tid i hjärnan att bara glo o inte prata med nån! =)

Väl här hemma har jag inte åstadkommit mycket, lagat mat åt mig o Wille, plockat undan, diskat, druckit massa kaffe.. Surrat en lång stund med älsklingen! =)
Jag har också tagit hand om grannens post och varit ut på promenad med Bosse. Sen ha ja mest bara spelat GH.

Imorgon är ja ledig, känns skönt! Så då ska jag nog satsa på att städa lite, om de e fint väder ska jag passa på o ta en längre prommis med hunden!

Jag har inge mer att skriva så Godnatt!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0