Trollunge!

Glad Påsk folket! Känns inte som påsk tycker jag och jag vet nog inte riktigt vad påsk innebär heller. Som ni vet bryr jag mig inte särskilt mycket om högtiderna. Det jag vet är att jag är ledig.

Igår kom Johanna, Eva och Maria hit, inte så ofta vi träffas allihopa, bör vi göra oftare! Vi surrade lite, drack lite kaffe.. Sen tog Johanna fram STORA godispåsen och chips.. Blää.. man kan ju inte låta bli att äta! :)

Idag är vädret skit, inte kul.. Men blir nog en långprommis med Bosse o Johanna ändå skulle ja tro. Sen blire ju tacos och bastu och senare utgång! Denna dag blir förmodligen hur bra som helst! :)
Bara för att man säger så.. ja då lär det väl bli världens tråkigaste.. =) Man ska inte ha så höga förväntningar!

Nu kommer två fantastiska bilder.
Den ena bilden är på mitt vackra hår, ser ut som ett troll, blir så när jag haft det i en knut hela dan. Den andra bilden är som ni ser en t-shirt med mig o Jacksson på.. fick denna för att jag gjorde nån undersökning av nå slag.

   


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0