Saknad

Fick en så sjuk känsla av saknad ikväll då ja låg i sängen med mamma o alla hundarna o kollade på tv. Jag saknade Jacke nå så fruktansvärt.. och jag önskade innerligt at de va han som låg på mitt bröst istället för Bosse..
Det är mindre än en månad kvar nu - hoppas det går så fort så man knappt hinner blinka!
Det har varit några dryga månader och den här sista svängen har varit absolut värst ändå.. inte för att man går omkring och mår ständigt dåligt utan för att man glidit in i en vardag där man på ett nedstämt sätt förlikat sig med att han är där han är.
Och det är nästan så jag varit lite orolig denna sväng också.. drömt att han sprängs i luften och såna saker.. Det har jag aldrig funderat över egentligen, att han kan skadas. Jag har hela tiden haft Vetskapen att han kan skadas, jag har varit beredd på det tror jag. För man visste ju långt innan att han kanske inte kommer hem levande eller i samma skick.. det har man ju egentligen räknat med, att nåt kan/ska hända så varför då oroa sig??

Hur som helst, så hoppas jag att du kommer hem vid god vigör älskling.
Jag saknar dig!


.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0