PÅSKLOV!

Påsklovet har härmed börjat!
Sköööönt! :)

Johanna kommer hit ikväll, vi ska satsa på att hålla oss vaken en stuind o sova ut imorron så man orkar med allt.
Imorgon blire tacos och sedan bastu här hemma.. Kom på de imorse att de e ju väldigt onödigt att de står en tom bastu här så vi offrar oss på att använda den! =)
Sen blire ju Oscar imorgon, Springbreak #3 tror jag att det är... eller kanske #4? Can't remember right now!



Någon som undrar hur tentan gick??  (- Jag också!)
Vi fick välja 2 av de typ 12 sjukdomarna vi skrivit om under denna kurs. Vi fick välja två sjukdomar och skriva om, där skulle, orsak, symtom, underrsökningar, behandlingar och hela kittet ingå. Jag skrev om två sjukdomar... cirka 2 sidor om varje sjukdom.. tog 40 minuter. Hoppas det gick bra! :)

Nej nu ska jag försöka hålla mig sysselsatt med nåt, kanske städa??? :D


♥♥ Ha en bra kväll! ♥♥ 

   Almost forgot; GLAD PÅSK! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0