påsk

Efter denna dag är det påsklov!
Nu önskar jag verkligen att jag hade ett jobb.. för jag är så van att ALLTID jobba påsk! Får man önska gamlingarna Glad Påsk, träffa deras anhöriga, vara en del av det som gör dom lite gladare denna högtid..

Men nu är det inte så, bara att bita ihop. =) Jag får ta hand om Bosse iställe ja :)

Tenta idag, jag är faktiskt inte ett dugg nervös och jag läste inte på nåt igår.. det får gå som det går helt enkelt. Konstigt är det ändå det här med den bristande nervositeten. För när jag frågar mig själv om jag tror jag ska klara tentan så får jag svaret av mig själv: "Nej, tveksamt.. med lite tur så kanske det går." Alltså tror jag inte att jag har de kunskaper som krävs.. men jag är ändå inte nervös!?

Nej nu ska jag göra mig iordning.. måste ju ta hunden på en prommis också innan man drar till skolan.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0