One tree hill

Haha, detta One Tree Hill som jag inte alls gillade i början då jag såg de. Jag tyckte de verkade tråkigt.. Men efter att ha pinat mig igenom ett antal avsnitt så var jag såld. Sedan dess har en del av min hjärna varit uppslukad av serien.
Nu var det ett tag sen ja blev riktigt påverkad av det.. igår såg jag ett avsnitt.. och Inatt drömde jag om själva personerna i serien. Nu kommer det sjuka.
Jag satte mig här vid datorn.. och helt plötsligt kommer jag på mig själv med att tänka:
"Vad vare Nathan sa att han skulle göra idag? Skulle han iväg nånstans? Eller va de Brooke kanske?"
Jag trodde i min vildaste Verklighet att jag verkligen hade fört ett samtal med dessa människor. Ja herregud :D






Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0