No rubrik.

Godmorgon kära vänner!
Idag är en alldeles jätte bra dag. Solen skiner in genom fönstren, min pappa fyller år, tvätten är redan hängd, hunden rastad, jag mätt i magen och ja, allt går så bra denna morgon! :)

Ringde praktikplatsen idag också. Jag börjar på måndag klockan 13.. och de personer jag pratade med där lät jätte trevliga! Så på måndag ska jag få en rundvandring och lite schema genomgång! Känns mycket bra och positivt måste jag säga! Och jag har ju egentligen inga önskemål om nå schema.. har bara typ 2-3 dagar som jag helst skulle vara ledig, tror inte det är något problem under fyra veckor.

Gick iaf kanon bra att jobba igår även fast jag kände mig helt förvirrad och som en nybörjare. Men när man väl var där, när man kom igång så visste man på nå vis direkt vad som skulle göras. Det var så självklart, iaf hos en del.

Idag kommer min mor och hämtar mig o Bosse, vi ska upp till Utanede till dom andra djuren. Mamma har ju 2 st Grand Danois och en Golden Retriever, dessutom har hon 2 hästar och 2 katter.. Så jag ska till "Utanede zoo". =) Blir nog bra de!

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0