Luckor o blånader

Dagen till ära så mår jag precis som jag förtjänar, eller ja egentligen tror ja att jag mår lite bättre än jag förtjänar. Blev en utgång igår me Emelie, Camilla och Kickis. Drog en rejäl dunderfylla och för första gången på väldigt länge har jag en blaffigt stor minneslucka. Spännande.
Fick också höra inatt att jag är psykiskt instabil och att jag kanske borde prata med nån. Dessutom sa min kropp ifrån, jag fick nå blodsockerfall eller dylikt, blev alkoholförgiftad som de så fint heter.. Blånader på kroppen, samt brännmärken?.. Kan ju inte sitta eftersom jag slagit svanskotan ganska rejält. Så ja, nu har ni fått höra hur jag borde må idag :)

Så denna dag har allting gått väldigt lugnt till. Jag har legat på soffan, tagit mig ett skålhett bad och varit på promenad med Bosse. Dock så går allting väääldigt sakta eftersom min svanskota gör ont även när jag går ! Kalasbra jobbat Mysan! :)

Ska bli kul o se bilderna sen som Camilla o Kickis knäppte :D

Ha en bra eftermiddag och kväll!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0