Kväller

Nu äre kväller och helt klart dags att sova! Börjar faktiskt bli trött.

Elina o Tobbe tittade in, drack en kopp kaffe o surra lite innan dom drog vidare mot Sthlm, vi diskuterade vilken helg Elina är ledig så jag o Jacke kan åka ner då jag o Elina ska firas :) Vi hade tänkt oss en riktig myshelg med promenerande i stan och förstås Grönan. Ser jag fram emot!

Sen när dom dragit spelade jag lite GH innan jag skärpte till mig och tog itu med golven här hemma. Nu är det dammsugat och skurat  hela övervåningen, jag spelade hög musik - Frank Sinatra förstås! Och då gick allt fort och lätt.  
Sen såg jag o Johanna en film o åt godis.. filmen var sådär.. men godiset var gott! :)

Gonatt folks!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Nina

Oj, nu blir jag förvånad. Hur kändes det att träffa Tobbe? ..du som var så hatisk emot honom. Han har väl ändå gjort dig mer illa än va jag gjort?!...

Så himla ledsen över allt o ångrar så mkt i det jag sagt o mina val. Jag hoppas att du kommer till att vilja ha mig i ditt liv igen, saknar dig.

Älskar dig My, Kram Nina

2009-05-04 @ 16:23:59
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0