Kämpa!

Igår gick allt bra igen, fick se en hel del som jag inte sett förut och fick lära mig lite nytt igen! Det är otroligt vad mycket man kan lära sig, och trots detta så känns de som att jag bara kan en bråkdel! :)


Spirulina, ni vet pulvret/ tabletterna som ska göra dig pigg, som har en massa nyttiga ämnen i sig.. Som hjälper immunförsvaret, insulinet och massa andra saker. Ni vet.. Spirulina.
Jag tog det tidigare, för längesen nu, men tyckte ju att de va alldeles för vidrigt för att jag skulle orka pina i mig mer, dessutom vet jag inte om jag tyckte det hade så överbra verkan. Nu har jag börjat med det igen. Sen i måndags har jag tagit det och självklart kan det inte verka på bara tre dagar. För om det kan det så har det motsatt verkan på mig. Jag är så trött! Tar mig nästan inte upp på mornarna och känner mig allmänt slut. Jag vill bara sova och får kämpa för att orka vara uppe, vaken och på alerten. Så jag hoppas detta Spirulina slår in snart.

Jacksson ringde igår kväll, skönt att äntligen få surra med han. Skönare att han kommer hem snart. Jag saknar honom nu. Skulle behöva lite avlastning både fysiskt och psykiskt. Mest av allt behöver jag honom, som människa, som trygghet, som närhet, som kärlek.. som allt. Jag hatar hans jobb i Aghanistan just nu..

Idag börjar jag 13:30 igen.
Innan dess ska jag sola en sväng och träffa Emelie.B på stan för en fika. Sjukt hur nära vi känns även fast vi egentligen inte alls känner varandra. Blir nog bra med en fika på stan! :)

Nu måste jag göra mig i ordning.
Jag önskar er alla en bra dag under solens värmande strålar! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0