Härligt!

Det har varit en riktigt härlig förmiddag!

Tog en promenad, 45 minuter uppe i skogen med Bosse, sen när jag kom hem tog jag o sopade o skyfflade bort alla äckliga löv som låg här utanför dörren och på infarten.
Efter det så har jag suttit lite mer än en timme i solen och läst. Var dock tvungen att gå in nu, kändes som ja skulle sprängas av värmen.. måste ju komma ihåg att dricka vatten!

Såg nyss iaf att det är 17 grader i skuggan och det kan man fasen inte klaga över nånsin!
Ska fortsätta lapa sol en stund, sen måste jag ta o dammsuga o skura golven som jag tänkt på ett tag. Sen dyker Elina och Tobbe in på en kaffe innan dom drar till Sthlm. Härlig dag detta - från början till slut!

Hej svejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0