Good weather

Det har varit finväder idag.. och vi tog en promenad med hundarna så dom fick springa av sig lite! Det var riktigt skönt!
Vi va upp till Norrsjön där mamma o Lars numera har en stuga, riktigt fint vare kan ja lova!
Men lerigt som sjutton så Bosse var brun o äcklig, därmed tog jag o skrubbade henne i badkaret.
Tror faktiskt att hon trivs rätt bra här uppe, det är lite liv och rörelse och nu har hon accepterat alla dom andra tre hundarna. Dessutom har jag blivit väldigt fäst vid Bosse vilket jag kanske inte varit tidigare eftersom jag aldrig egentligen haft hand om henne helt själv under så här lång tid.


Har tagit en massa bilder som jag får lägga upp sen när ja kommer hem till stan igen.

Nu ska jag ta o göra mig iordning o hjälpa till o städa upp lite här eftersom Reine och Ann-Christin komme rhit o grillar med oss i eftermiddag! :)

Ha en bra eftermiddag och kväll!



.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0