Elina

Elina kom till Sundsvall igår och hon tog med sig sommar hit, inte illa de! =)
Så igår efter praktiken kom Elina o hämta mig och vi for till birsta o kollade efter outfits till kvällen. Jag inhandlade en tunika eller vad man ska kalla den samt örhängen. Elina hittade en klänning och skor.. och förstås en present till Helene som fyller 30.

På kvällen blev de förferre, vin, surr o mys hemma hos Elinas mamma i Bosvedjan innan vi åkte på stan. Att åka på stan var nästan en miss, för denna stad är verkligen tråkig. Olearys va sämst, riktigt sämst och Oscar var bättre men inte bra. Men men, vi försökte väl göra de bästa av situationen och trots allt så var de kul att få umgås med varandra.

Idag har jag varit på långprommis med Bosse i det varma och härliga vädret, samt att jag har städat balkongen, tvättat kläder o sådär.

Ikväll skulle Elina o Tobbe på 30 årsfesten och eventuellt skulle jag o Elina försöka träffas sen, antingen om jag kommer till festen eller om vi träffas nån annanstans, det beror helt på hur allt utvecklas.
Nu vette tusan vad jag ska göra, borde vara utomhus då solen skiner, men jag har ingen ro till att bara sitta rakt upp och ner i solen och glo.



Lite bilder från igår:


           

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0