Bilder o sånt.



Det var himla gött me frisk luft kan ja lova! Nu har jag fåt ti mig en kopp kaffe och ska precis trycka en kiwi. Sedan känns de som de e dags att få nåt gjort.. Kanske städa lite.. tycker de ligger prylar överallt i mitt sovrum nu, men de är ju som vanligt! Även om ja plockar undan ALLT nu så är allt framme om nån dag igen.

Kvällen igår va väl helt okej, vi skrattade sjukt mycke iaf och det är ju ett gott tecken. Men på Oscar.. ja.. Johanna hade ont i fötterna pga skorna. Vi va väl helt enkelt inte ås jätte laddade och egentligen lite småless redan efter en timme. Men vi kämpade på ändå till stängning! :) Dom spelar iaf grym musik vilket är positivt!

Nästa Springbreak är sista april och då är de "Wear all black!", kommer bli hur kul som helst! Dessutom märker ja mer o mer att vi är nog ganska lika varann ändå ja o Johanna, iofs vet ja inte om ja ha trott så mkt annat heller?.. sjuk humor iaf.. bara vi släpper till ordentligt så :D Älskar o va ,med henne, hon är en mycket bra vän.. och jag kan lätt prata om allt med na! Love you sis!

Lite pics kommer här från vår heldag igår :)

                   

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0