Plugg

Försöker lägga ner mycket tid o koncentration på plugget vilket känns bra. Det är mycket inlämningsuppgifter men inga problem eftersom man pluggar mycket och ofta och får en hel del gjort! Något annat väldigt positivt är ju förstås att jag har Cizzi att diskutera alla uppgifter med!

Igår blev det iaf cirka 6 timmars pluggande så en hel del blev gjort och inskickat! :) Känns gött.
Nu har jag än en gång satt mig här vid Jackssons skrivbord som jag fått erövra för mina studier, har läst lite i boken och försökt få lite mer gjort.
Nästa vecka äre fältstudier på sjukhuset. Börjar på månag kl. 7.
Och om en vecka är jag nästan på väg till Bulgarien! Tänk så skööönt de ska bli :) Men tror nog ja ska ta med mig pluggandet ner så jag får nåt gjort o inte hamnar efter nåt.

Ska väcka älsklingen nu o se till så vi får i oss nån frukost.

Hej då

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Vad duktig du är :) Visst är det lite roligt att studera också? Vad läser du för kurser just nu? Ha en bra helg, kram

2008-09-12 @ 15:19:48
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0