sämst

Jaaa, just nu är jag sämst på att höra av mig. Det är liksom på nåt vis redan fullt i mitt huvud med att komma ihåg när man ska gå i skola o när arbeten ska lämnas in osv. Så ursäkta mig för det alla ni kära vänner! Jag lovar att bättra mig sooon..
Men hur som helst så ringde Sonja o Mli mig idag o de va ju bra att dom hörde av sig för de va längesen ja surra ordentligt med nån av dom.. och tiden bara rusar iväg. Otroligt.

Nina, hörde av sig iaf, kommer inte i helgen som planerat! Hon hade blivit sjuk o ville dessutom ge mig mer pluggtid.. men allvarligt så lär jag inte läsa särskilt mycket ändå eftersom jag har sämst självdisciplin i det mesta.

Aja, nu ska jag o Jacke se film.. Ha en bra kväll - Sov gott!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0