måndag

En helt vanlig måndag som iofs varit lite ovanlig eftersom jag spenderat en stor del av dagen på salongen i Haga där Mli jobbar. Hon passade på att fixa mitt hår o jag blev så fin så fin. Tack min gravida vackra jänta! :)

Ikväll har jag varit slö, sett ikapp lite serier jag missat. Skulle egentligen träffa Nina men de blev så sent o efetrsom jag ska upp tidigt imorgon så orkade ja inte.

Jag saknar iaf Jacke, vääääldigt mycket! Och det känns faktiskt att han inte ska komma hem i helgen. Tur jag ska åka ner dit istället över lördagen annars hade helgen känts så lååång! Hoppas det blir lite jobb framöver nu för annars vet jag inte vad.

Kanske jag o Jacke tar en kryssning till Riga.. när han blir ledig.. Men de är inget vi egentligen diskuterat, bara nåt jag sagt att jag vill göra. Skulle va skoj dock! Vi får se.. Kanske väntar med de till senare också!

Nu ska jag lägga mig o läsa tills ögonen slår ihop! Måste packa ihop mina grejer inför skolan imorgon också!

Godnatt mina vänner!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: johanna

okej trevligt :)

vad sägs om att ta ikea på fredag? el göra nåt annat? :)

puss

2008-10-20 @ 21:40:00
URL: http://johaanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0