Jamen sådär

Skolan idag gick väl sådär.. gick väl rätt bra först men sen när vi fick ett grupparbete att göra och vi blev indelade i grupper så gick de sämre.. för då va ingen av dom från min grupp där idag. Attans.
Men det lär väl fixa sig ändå.

Åkte iaf tidigt från skolan.. drog på Ego, solade och tränade. Träningen gick rätt bra och det flöt på, vet inte om ja va arg över något för det är oftast då jag brukar ha som mest energi till att träna stenhårt.

Efter träningen gick jag hem till Angelica.. surrade lite med henne o Anja innan pappa kom o hämta upp mig på hemvägen.

Väl här hemma så har jag lyckats ta itu med Alfa kassan o allt de där strulet o nu har vi precis ätit grillat o druckit rödvin - gotta!! =)

Ikväll kl 21 kommer Jacke hem igen.. Han har blivit sjuk i halsfluss och går på penicillin. Vet dock inte om ja ska träffa han ikväll, vi får se hur det känns sen. Har nog ingen lust att bli smittad av halsfluss alls om jag ska vara helt ärlig!
Men men, vi får se vad som blir gjort o inte.

Nu ska jag iaf ta o ägna mig lite åt studieboken tror jag...om jag orkar vill säga...

Hej svejs

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0