igår o idag...

Igår blev de så att jag drog på Ego, solade o tränade innan jag skulle möta upp Johanna på stan!
Blev en fika på Coffe House vilket var underbart eftersom jag va alldeles skakis efter träningen. Sen gled vi runt på stano hade egentligen ruskigt tråkigt, men de gick ju de å! :)

Jacke kom o hämta upp oss o vi åkte hem till pappa o Britta, käkade tacos, drack lite vin, sen också kaffe o likör.. och surret gick som vanligt, diskussionerna flödade!

Sen åkte vi hem ja o Jacke, kollade Idol o va slöa. Jag funderade om vi skulle åka o säga hej till Mli o dom men då va klockan så mycket redan. Hur som helst slog vi igång en film vid 22:30 o ca 10 minuter senare sov jag som ett sött litet barn! :)

Därav är jag vaken nu, har hunnit gå ner på affären o vill helst bara att Jacke ska vakna nu så vi kan äta frukost för jag är hungrig! Skulle visserligen kunna gå upp o äta frukost själv men det känns inte riktigt lika kul!

Idag tror jag vi ska o kika på Johanna då hon har match.. Sen senare i eftermiddag/kväll nån gång ska jag till Tomas med några andra ur min klass o vi ska fixa grupparbetet som ska vi inlämnat senast tisdag.

Jaaa, det var allt från mig för nu! Ha en bra lördag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0