I am proud

Ja, tänk så fantastiskt duktig jag varit idag och klockan är bara 11. Jag har gått igenom alla papper i mina pärmar och kastat massa gammalt och grejat, sorterat om osv. Känns riktigt bra! Jag har plockat i tvättstugan o fixat i min garderob. Sen har jag också ringt till Alfa kassan, arbetsförmedlingen och jobbet för att kunna ringa bemanningsenheten snart. Herregud va flitig man kan va ibland :D

Igår fick jag det underbara beskedet att jag ska få ersättning från ALFA kassan enda sen februari..den ersättningen borde komma antingen imorgon eller nästa vecka. Hur fantastiskt är det inte? Jag har väntat ända sen februari på detta och nu är det äntligen klart med allt strul! Vilken lättnad! :)

Borde ta en promenad nu snart och insupa lite luft men vi får se hur jag gör med det! Snart kommer Mr Jacksson hem och det är definitivt något jag ser fram emot :)
Ska ner på stan o inhandla en kappa jag hittade igår också, blir bra de! Jag bestämde mig idag..den är ju till och med nersatt med 25% så då kan man inte låta bli! :)

Ha en underbar dag mina vänner, det ska jag ha!


Jag älskar dom och denna låt..allt med dom egentligen.
The Killers - Human


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0