Härliga lördag!

Jaha, gårdagen var ju bra! Började på stan med Anja o Johanna, hinkade kaffe som jag vet inte vad. Sen hem till Jacke.. duscha o greja o sen tog vi bilen ner till stan - åt på blåkina, blev överväldigande mätta. Efetrsom vi drack alkohol till maten så fick vi skjuts av Mange hem, tackar o bockar!

Väl hemma igen drack jag en öl, Jacke en whisky o sen låg vi i sängen o kikade på tvn. Tog också o gav varandra den sköna massagen innan vi gick o la oss. Och nu bara för att man skriver ordet massage tänker alla genast nåt sexuellt men icke sa nicke, det är inte det de handlar om. För ända sen jag skadade ryggen på jobbet så har vi gett varandra ryggmassage med jämna mellanrum även fast min rygg mår bra nu =)

Idag vet jag inte vad som händer.. allt är rätt oklart än så länge. Men eftersom Jacke börjat träna på Ego så chockade jag han imorse med att säga -"tror jag ska träna idag" och svaret på hans fråga om vem jag ska träna med blev -"med dig, eller ja samtidigt som dig." Så det står väl på schemat då.. Och ikväll ska jag kanske ut.. får se om Carolin kommer till stan eller inte..Och Anja va benhård igår, hon skulle inte med ut..men vi får väl se :) Man borde kunna övertala na :D

Nu ska ja äta frukost iaf, Ha en underbar lördag! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0