Good things

dagen har ju gått rätt bra ändå, jag drog iväg o tränade o solade. Tyvärr så är jag väldigt röd i mitt ansikte nu efter solningen men det brukar ju lägga sig rätt snabbt som tur är!
Känner mig ändå stolt över mig själv att jag tog mig iväg, jag har ju verkligen sämst kondition. Resten av dagen har jag dock inte fått mycket gjort alls.. mest bara slöat som vanligt. Imorgon hoppas jag på att vara mer aktiv då jag ska träffa Anja på stan.. och sen också Johanna förmodligen.

Hade ett långt samtal med Sonja ikväll - det var kul, längesen vi pratade ordentligt, fattar inte varför vi är så sämst på att hålla kontakten. Iaf så bestämde vi att hon ska komma upp den 12 nov o stanna till den 15:e.. hoppas verkligen det blir så, för vi borde verkligen umgås lite innan hon drar iväg hem till Finland igen.

Sen har det börjat diskuteras runt jul o nyår nu.. och det känns konstigt.. jag är ju så van att jobba då.. men i år verkar det som jag ska va ledig. Jacke pratar om att åka utomlands över nyår och det skulle väl inte vara helt fel men för att de ska kunna slå in måste jag få jobba lite mer än jag gjort dom senaste månaderna!

Nu ska jag nog slå igång en film o lägga mig. Sov gott!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Nina

Men Älsklingen min, jag får en stor klump i magen av de jag läser de senaste inläggen.. du ska veta att jag tror på dig så hårt och jag vet att du/ ni kommer klara detta galant. Jag vill även säga att jag alltid kommer finnas vid din sida genom detta. Du får ringa mig varje kväll/natt o skratta, gråta eller bara surra av dig... jag älskar dig så himla mkt, så glad att vi fann varandra. SHIT, My.. spana in tiden på detta inlägg.. MÅSTE sova nu. Ring mig i morgon på lunchen om du har möjlighet. Har 2 saker o berätta. PUSS!!

2008-10-28 @ 05:42:42
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0