Flitigt Mysan!

Ja, man har ju varit rätt flitig på senaste tiden ändå.. Har bloggat mycket nu ju och inte bara de..har pluggat en del, jobbat, umgåtts med kompisarna.. varit o tränat - visserligen bara en gång men det får inte stanna där, ska nog o dansa ikväll tänkte jag! -Som belöning för att tentan kommer gå så ruskigt bra! ;P

Har ju pluggat en del faktiskt, igår läste jag igenom allt som jag inte läst i boken, tänkte ta lite repitition idag bara så går säkert tentan idag som en dans! :)

Här kommer en liten del som kan förklara lite det jag skrev igår.....
Igår vart jag sådär hysteriskt underlig igen när vi skulle sova..  Blev irriterad och arg bara för att jag ska ha på ett visst sätt sen när vi flyttar ihop..om ett år....!! Att jag vet vilka fällor man ska undvika för att ett förhållande bara ska flyta bort.-..??
Sen börja ja grina..dels kanske för ansträngningen i huvet då jag blev irrad men dels också för jag helt plötsligt tänkte att det kanske inte kommer hålla mellan oss..

Så det är därför jag peppar mig själv idag och tänker att jag måste skärpa till mig o sluta va så förbaskat grinig om ingenting! :)

Igår satt vi iaf o löste korsord tillsammans efter att jag pluggat klart.. Och fy sjutton vilket team vi är, trodde inte korsord kunde flyta så fantastiskt bra som det gjorde igår! Vi är bra på de här Jacksson! :)

Aja, nu ska jag iaf trycka i mig lite frukost.
Och en annan sak är jag glad för idag är första morgonen jag vaknar upp utan att vara så stel i ryggen att jag inte kan böja mig! JIPPPI!! :D

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0