Fantastisk

Ja det har varit en fantastisk morgon.
Väckning klockan 6.. jag kände mig trött, mycket trött men pallrade mig upp ändå. Satte genast igång o städa efter ha ätit frukost. Så hela nedervåningen skiner nu och det luktar gott av rengöringsmedel. Jag har också hunnit med att betala räkningar, tvätta kläder och rensat igenom en del lådor o sånt där man är duktig på att bara kasta ner saker som man inte orkar ta itu med.

Hur resten av dagen blir vet jag inte alls faktiskt. Ska nog ta o skriva klart sista uppgiften som ska in idag så jag kan slappna av sen. Elina kommer ju upp från Sthlm idag så ska ta o träffa henne en sväng var det tänkt. Blir bra de! Saknar henne!

Ikväll ska jag nog sova hos Jacke tänkte jag.. eftersom jag ska åka med hans föräldrar ner till Sthlm imorgon och besöka Jacke på hans jobb.. dom har ju anhörigdag och man ska få massa info. Så nu har jag chansen att öpnna öronen och ögonen ta in den info man får.
Vi ska åka klockan 5 imorgon bitti så det blir en tidig kväll för mig ikväll helt klart. Ska jobba stenhårt på att somna i tid. Kanske lite konstigt att sova hos Jacke utan honom men det känns lugnt, är ju där för jämnan då han är hemma så det är ju som mitt andra hem egentligen.

Nu ska jag sätta igång med pluggandet.

Ha en bra dag :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0