Allt blir bra

Ja, allt blir bra och allt löser sig.

Praktiken är ordnad, jag behöver inte göra inom äldrevården nu utan ska förmodligen få göra SOMA nu istället vilket känns skönt, och läsa in en kurs nu den här terminen också istället för senare. Känns nice att få stöka undan lite..

Vet inte vad det här betyder för resterande terminer då det blir hål i kursplanen om jag kanske blir klar lite tidigare än andra?? Jag får iaf validera bort dom här 4 veckorna vilket känns riktigt bra! Jag är nöjd! :)

Idag jobbar jag.. jobbar delad tur 7-12 och 16-21. Va hos angelica på timmarna, la mig på hennes soffa osov 2 timmar. Sen diskuterade vi vad jag skulle önska för avdelning på sjukhuset.

Imorgon äre skola o sen kommer Jacke hem - jag längtar! Just nu är verkligen de stunder då han är hemma de absolut bästa! För man vet att snart upphör dom där stunderna för ett tag.. snart är det så att han är borta nån månad i sträck..och jag fasar för den tiden, jag är livrädd och mår fruktansvärt dåligt över det. Men njuter ändå till max nu när jag har i min närhet.
Hur kan man älska en människa så mycket?

Verkar också som att jag slipper bli sjuk - skööönt! Jag va orolig igår. Så jag har överdoserat c-vitamin nu i 2 dagar, gurglat i saltvatten och druckit ohyggligt mycket vatten och te. Vaknade några gånger inatt pga halsen och mitt onda öra men nu känns det mycket bättre igen.

Ha en bra eftermiddag och kväll kära vänner!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0